From Palestine to China

Siden jeg var i Vegas på bursdagen min, hadde jeg bursdagsselskap for alle de hyggelige menneskene jeg har blitt kjent med dette året, i går i stedet for. Har hatt en kjempekoselig kveld med sjokoladekake, bløtkake og vafler med brunost! Det var nesten som å være hjemme! Bortsett fra at alle gjestene var fra hver sin del av verden. Alt fra native Americans, til Kina og Japan, til Palestina. Det som var utrolig koselig var at alle hadde med seg en gave som representerte en del av landet sitt. Utrolig hyggelig gjort.


Noen som forstår/vet hvorfor det er to kaniner i steinen?

Hadde et veldig hyggelig selskap, til tross for at jeg sovnet klokken 11 på kvelden. Det lønner seg ikke og bare sove tre timer kvelden før. Å passe på to jenter på 2 og 4 år gjør heller ikke saken lettere. De har så mye energi i seg, at de gjør meg søvning! Haha, om det ga noen mening?

Faren deres er i følge meg tatt rett ut i fra Pocahontas. Just take a look:

Ikke spør hva papi holder på med. Han har kanskje bodd litt for lenge i San Francisco?

Hva har dere gjort i helgen så langt?

27 kommentarer

Siste innlegg