What happens in Vegas, stays in Vegas

Da var det altså tid for å fortelle litt om helgas festeligheter. Vet ikke hvor mye som egentlig egner seg på bloggen. Dere vet, what happens in Vegas, stays in Vegas. Men har selvfølgelig noen spennende historier å dele med dere. Fredagen begynte med en skikkelig treningsrunde på hotellet, etterfulgt av “frokost” (les: klokken 13.30), deretter shopping og sightseeing i Vegas. Det er så mange fine hoteller å se på. Yndlingshotellene må bli New York, New York og MGM Grand. Men Paris Las Vegas, The Venetian, Caesars Palace og Planet Hollywood kommer og ganske høyt opp på lista. Jeg liker det faktumet at man har samlet hele verden i en by. Crazy, men også amazing!

Etter 2 timer foran speilet og 3 antrekk senere var det tid for å dra ut for å ta Vegas med storm. Bokstavelig talt. Jeg og Oda dro på American Storm, for å nyte synet av veltrente gutter. Dere skjønner, American storm er et mannlig strippeshow de har i Vegas. Veltrente gutter i uniform, toppløs og i bokser. Kan det bli bedre?

Hver gang en av gutta hadde tatt av seg skjorta, gjorde de en liten runde rundt om i rommet for å “kose” med publikum. Haha, jeg har aldri vært så flau som da han ene gutten tok og puttet hodet mitt under singletten sin. Magehårene hans stakk meg på kinnet og jeg lover dere at jeg var rødere enn en tomat. (Under all sminken i alle fall)  Likte det bedre da jeg fikk kyss på kinnet av Justin og en liten privat dans.

Etter showet var det tid for å møte guttene, ta bilder og flørte litt. Vi endte kvelden på afterparty på MGM Grand sammen med 4 andre gutter vi møtte tidligere på kvelden. Husker jeg var helt i ekstase siden jeg hadde bursdag, og tror ikke det var et eneste menneske rundt meg som ikke fikk det med seg. Jeg danset nemlig rundt og ropte av glede: “Hey Hanna, it’s your birthday”. Haha, må bare le litt av meg selv. Kan se for meg det var litt av et syn for menneske i rundt meg.

Et stykk lykkelig Hanna med et stykk yummie drink i hånden! Bildet ble tatt 10 sekunder etter midnatt, altså mitt første øyeblikk som 21 åring!

Hva som skjedde resten av dagen som 21-åring, får dere vite i morgen. (Dette innlegget har allerde blitt alt for langt)

Hva skal til for at du blir flau?

37 kommentarer

Siste innlegg