Frøken hangover

I løpet av de 72 timene jeg har vært i Las Vegas har jeg sovet tilsammen 7 timer, vært beruset i omtrent 20 timer og shoppet, flørtet og tatt massivt med bilder resten av tiden. Jeg er ikke det minste forbauset over at jeg har vært forferdelig hangover i hele dag. Det er nok prisen man må betale for å ha den beste bursdagen i mitt hittil 21 år lange liv. Det var i alle fall helt klart verdt det.

Må si at jeg ler litt av meg selv når jeg leser på de to siste innleggene mine. Begge to er et resultat etter en kveld på byen hvor kreativiteten og skriveferdighetene ikke var helt på topp. Forhåpentligvis var det underholdning for dere! Tenkte å skrive en oppsummering om alt det spennende som har foregått i helga, men det må bli i morgen for nå kjenner jeg kroppen min lengter etter søvn. I mens kan dere kose dere med resultatet av når 4 gutter og en lillesøster skal synge bursdagssang til meg.

Hva er deres beste bursdagsminne?

34 kommentarer

Siste innlegg