Hey Hanna, it’s your birthday!

Oh my god, I am 21 baby! Enn det, 21 år og i Vegas! Kan livet bli bedre?

Nå er klokken 04.10 på natten og jeg og Oda har nettopp kommet hjem fra en heftig kveld på byen. Stemmen er hes etter all hylingen og føttene utrolig sliten etter det ukloke skovalget mitt. By the way, fant nettopp ut at jeg har en halvspist mandel i glasset mitt som jeg har ingen anelse hvor kommer fra. Crazy! Noe annet som er crazy er alle menneskene som gifter seg her i Vegas! Har allerede møtt på en brud på bussen. Jeg mener, hadde jeg skulle giftet meg i Vegas skulle jeg i alle fall bestilt meg en limosin!

Uansett, i Norge har jeg allerede vært 21 noen timer, mens her bare i 4 timer. Kjenner det skal bli godt å sove nå, og våkne opp til gaver på sengen og kake! Har hørt noen rykter om at Oda skal ta meg med på kurs der vi lærer å danse med strippestang. Det skal i alle fall bli interessant!

Da gjenstår det bare å si, Happy Birthday to me!

49 kommentarer

Siste innlegg