From craziness to happyness

De siste dagene i januar og begynnelsen av februar bruker jeg bestandig så utrolig mye penger. Er nesten “redd” for å gå innpå bankkontoen min for å se etter hvor mye jeg egentlig har brukt Grunnen til det store pengebruket er fordi alt skal være nytt og fint til bursdagen min. Jeg fikser på neglene, farger håret, kjøper meg ny kjole og ett nytt par sko. I dag var det håret sin tur til og fikses på. Siden jeg prøver å gå for en mer naturlig blondfarge tok frisøren min og ga meg champagne- og sjokolade-striper, i tillegg til high lightsene mine. Ble kjempefornøyd med resultatet. I alle fall mye bedre enn den grusomme etterveksten jeg hadde!

Man ser ikke så godt de mørke stripene på grunn av dårlig belysning på kjøkkenet, men det skal altså være noen brune striper på toppen. Forresten, nesten så jeg dør av skam av å vise dere den etterveksten jeg hadde. Jeg mener, svart/mørk, gyllent og hvitt. Absolutt ikke en god kombinasjon!


Hva syns dere?
På hvilken tid av året bruker dere mest penger?

53 kommentarer

Siste innlegg