Cali, I missed you!

I dag er dagen for hjemreise og fjorten timer med fly. Håper og det er dagen hvor jeg treffer en kjekkas i flysetet ved siden av. Siden jeg ikke hadde såppas flaks forrige gang (les: skitten sokk i ansiktet). Kofferten er stappet full med brunost til mamma. 2 kilo for å være nøyaktig. Til og med mannen bak kassa på Rimi stusset veldig på hva jeg skulle med all den brunosten. Han tenkte sikkert. “Se hun da. Craxy brunost-lady”. Uansett, gleder meg til å komme hjem til San Francisco. Tilbake til sol, varme, familien og senga mi. Lovely.

Nå skal jeg bare ta farvell med min søte Annette, og så drar jeg til Gardemoen. Der går reisen videre til Reykjavik, Seattle og til slutt San Francisco. Må forresten si tusen takk til Annette som har holdt ut med meg i 10 dager og for at jeg fikk bo til deg. Du er den beste! Gleder meg til du kommer på besøk i Mars. Da står shopping, gutter og New York på planen!

Håper alle får en fin onsdag!

37 kommentarer

Siste innlegg