Get my look

Eller den nye sminkelooken Annette har gitt meg i alle fall. Den med røde lepper og Brooke Davis-lys hud. Er så uvant å se seg selv i speilet etter en runde med Annette. Haha, det hørtes ikke helt bra ut, men dere skjønner hva jeg mener. Uansett, det er uvant å se seg i speilet, men det er vel en vanesak. Tror jeg skal klare å venne meg til den lyse huden, men de mørke/røde-leppene er det verre med. Tror jeg må ta små babysteps, og heller bytte ut den lyserosa leppestiften med en mørkere rosa. Vi får se hva det blir til.

Uansett, hensikten med dette innlegget var å fortelle at vi har filmet hele prosessen hvor Annette sminker meg. Så om du er ute etter noen fine og nyttige sminketips så kommer det en video om ikke så lenge. Jeg må bare først komme meg tilbake til USA og redigeringsprogrammet til pappa.


Vil dere ha sminkevideo?

40 kommentarer

Siste innlegg