Brr, it’s cold outside!

En søndag som dette har jeg ikke hatt på lenge. Og når jeg sier lenge, så mener jeg virkelig lenge. Sist gang jeg hadde det slik var vel en søndag i slutten av august. Uansett, søndager som dette hadde jeg annen hver helg i fjor, så jeg må innrømme at jeg har savnet det litt. Eller, egentlig ikke. Hvem vil vel frivillig ligge hjelpesløs på sofaen, omringet av junk food med TVen stående på i bakgrunnen. Vondt i magen min har jeg og. Livet er hardt dere.

Om man skal ta en tur down memory lane å tenke på hva som skjedde i går er det vel ikke stort å si. Minikjole, tynnstrømpebukse og high heels forklarer vel stort sett det meste. Irriterer meg at jeg hver gang er så dum og tror at har man bare på seg to tynnstrømpebukser så blir det mye varmere enn bare én, og man kommer ikke til å fryse. Dette failer hver gang, og hver gang ender jeg opp med å fryse av meg rumpa. Lurer på når jeg skal lære.

Bortsett fra dette var det veldig gøy å dra ut i Norge igjen. Var så uvant å bli stoppet av halvkvalme herremenn som skulle fortelle meg hvor “sexy” jeg var, at jeg faktisk stoppet opp og pratet med alle sammen. Han ene var utrolig opptatt av etikk og moral, og ville så veldig gjerne vite alt om mine verdier. Begynte å lure på om jeg virkelig hadde vært borte så lenge at dette var det nye sjekketrikset, men forsto etter hvert at det var nok bare et engangstilfelle.

Hadde dere en fin lørdag?

34 kommentarer

Siste innlegg