Please. Don’t leave me

I går var det bli-med-Annette-på-skolen-dagen og temaet var karakteranalyse med vekt på narkomaner! Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk i begynnelsen da Annette foreslo at hun kunne gi meg herpes på leppa og blåøye. Det var en gøy opplevelse, men jeg var glad da dagen var over og narkosminken kunne fjernes. Må si at jeg er ganske stolt av meg selv som turte å gå rundt slik en hel dag, bokstavelig talt så så jeg ut som et levende lik.

Jeg vil ikke legge ut noe bilde om hvor forferdelig jeg så ut. Såppas med selvironi har jeg ikke. Men jeg kan legge ut en liten smakebit på min nye narkolook. Vil og påpeke at jeg røyker ikke. Har aldri prøvd det før, og kommer heller aldri til å prøve det!
Da skoledagen var over tok Annette og sminket meg på nytt. Denne gangen på en helt annerledes måte. Hun airbrushet hele ansiktet mitt med foundation og rouge, og la en mer sofistikert make up som hun selv kalte det. Det er ikke mange gangene jeg har gått rundt med mørkebrune lepper, første dag i dag vel og merke. En litt annerledes sminke enn jeg er vant til, men jeg likte det!

Lyse eller mørke lepper?

38 kommentarer

Siste innlegg