I have a confession to make

Jeg er aldri blitt lei av, og kommer aldri til å bli lei av Akon – Mr. Lonely! Bare le av meg dere, men den sangen kommer for alltid til å ha en plass i hjertet mitt. Har ikke tellingen på hvor mange ganger jeg har fått kjeft fordi den sangen har stått på repeat på rommet mitt, i bilen min, og så videre. But who could blame me?

Sangen bringer frem minner til tusen. Vet ikke om vi skal gå så nøye inn på de minnene, siden den gutten som sangen minner meg om nå har kjæreste og lever lykkelig i alle sine dager. Misforstå meg rett, jeg har ingen interesse i denne gutten nå. Liker bare å tenke tilbake på den kvelden vi kyssa for første gang i et bøttekott med denne sangen som bakgrunnsmusikk!

Har dere en sang som bringer frem gamle minner?

40 kommentarer

Siste innlegg