I challenge you!

Søte Charlothe har utfordret meg. Så da må jeg vise at jeg ikke er noen “pingle” og ta utfordringen på strak arm! (Burde være lett som bare det, siden jeg trener benkpress, nedtrekk og manualer i vektrommet hver dag! True story…)

Fire steder du har bodd:

Har faktisk ikke bodd på 4 steder. Men i en alder av 20, hvem har vel det?
Orkanger – der ble jeg født, der vokste jeg opp og der har jeg hedligvis flyttet i fra!
Trondheim – der bodde jeg i fjor mens jeg studerte medisin på NTNU. Flytter tilbake dit høsten 2011.
San Francisco – her bor jeg nå! Trives med det, og gruer meg til å flytte hjem igjen.

Fire jobber du har hatt:

Har heller ikke hatt 4 jobber. Føler denne utfordringen er laget for mer livserfarne mennesker!
Fannrem legesenter – jobbet der somrene jeg gikk på ungdomskolen.
Wagner – Hva skal man si? Det jeg husker aller best var da sjefen min prøvde å stikke ut øyet mitt med den hente-ned-klærne-som-er-langt-oppe-på-veggen-pinnen! Good times.
Orkdal Helsetun – Der jobber jeg i fjor sommer for å tjene penger til USA og skaffe meg erfaring innen helse.



Fire filmer du gjerne ser igjen:

Oh, denne skal jeg lett klare!
Twilight (alle tre filmene vel og merke)
Hangover (man får ikke bedre film enn den)
Avatar (selv om jeg begynner å bli litt lei av den nå)
John Tucker Must Die (Kommer aldri til å gå lei av denne filmen)

Fire programmer du følger:

Det er så mange bra programmer så dette blir vanskelig!
Gossip Girl (Dere som har lest bloggen min en stund nå, vet at jeg er hekta)
Bones (Døde mennesker og råtne bein – kan det bli bedre?)
CSI (Miami er yndlingen, men New York går og helt fint)
Veronica Mars (Begynte å se det i høst, og er helt hekta)

Fire steder du har vært:

USA (New York, San Francisco, LA, Las Vegas, Minneapolis, Washington DC, Florida, Fargo, Oxnard, Santa Barbara)
Spania (La Manga, Magaluf (Haha))
Frankrike (Paris, Cannes, St. Tropez, Strasbourg, Savoie, Lyon, Brussel)
England (London, York, Manchester)



Fire steder du ville vært nå:

Denne blir vanskelig. Er så mange plasser jeg kunne tenkt meg og vært akkurat nå!
New York – Hvem har vel ikke lyst til å være i denne fantastiske byen?
Hawaii – Har muligheten til å reise, men vet ikke om jeg vil bruke pengene på det eller noe annet. Råd?
Las Vegas – Jeg vil drikke meg på en snurr i den byen!
Madrid – Vil besøke Dany og bruke opp alle pengene mine.

Fire ting jeg fikk til jul:

iPad.
Canada Goose.
Calvin Klein Curl Necklace.
Victoria’s Secret kimono og babydoll.

Fire ting du så på barne-tv i barndommen:

Kykkelikokos – husker jeg ble så skuffet da Rune fortalte meg at konkurransene var “set up”.
Eva og Adam – good times!
Sesam Stasjon – husker jeg syntes Leonora var så pen.
Kim possible – Oh yeah!

Fire personer du utfordrer:

Marita
Oda
Yasemin
Benedicte

Lærte du noe nytt om meg?
Har vi noen likheter?

38 kommentarer

Siste innlegg