Hårforlengelse, I heart you!

Siden sommeren 2007 har jeg vært avhengig av å ha hårforlengelser i håret. Crazy, I know. Men jeg føler meg ikke helt vel uten. Bruker hair extension med keratinfester, men hadde en periode høsten 2009 hvor jeg brukte clip ons. For et styr sier jeg bare. Av og på med håret hver dag er slitsomt! Pluss at det er lite sjarmerende når gutten du liker skal ta å kose med håret ditt og han finner noen store fester der oppe! Dere aner ikke hvor mange kleine situasjoner disse festene har laget for meg. Blir flau bare jeg tenker på det!

Nå bruker jeg keratinfester igjen, og av og til clip ons for å skape litt mer fylde og lengde på håret. Har clip ons fra Pilus og er veldig fornøyd med kvaliteten, fargen og lengden. Tenkte å vise dere forskjellen på håret med og uten extension.


Hva er finest? Med eller uten?
Bruker dere extension?

71 kommentarer

Siste innlegg