Du Doris, du Doris.

Da jeg var ute i New York med Cathrine i høst møtte vi en herremann som var født og oppvokst på Upper East Side. Til tross for at han ikke hadde utseende med seg, gjorde bakgrunnen hans han interessant å prate med. (Overfladisk dott com) La oss kalle han Doris forresten. Dette fordi Cathrinesøt trodde at han het det.

Uansett, etter en time eller noe ble vi ganske lei av å prate med denne dritafulle herremannen fra Manhatten og snek oss ut fra restauranten for å prøve lykken et annet sted. Av en eller annen grunn klarte jeg å gi bort det amerikanske nummeret mitt til Mr. Doris. Noe som i ettertid skulle vise seg å være “a big mistake.” Doris tar og sender meg de mest creepy-ish-e meldingene noensinne. Bare ta en titt på meldingene han har sendt til meg den siste måneden.

Og dette får jeg i innboksen uten at jeg tar og svarer han tilbake. Litt creepy i grunnen. Dere kan tro jeg hadde latteranfall da han lurte på om vi ikke kunne være i et “long distance relationship?” Hvem spør en ukjent jente om noe sånt? Crazy!

Ville dere svart Doris?

56 kommentarer

Siste innlegg