Hårvideo, krøller!

Jeg fikk et spørsmål om jeg ikke kunne lage en video om hvordan jeg krøller håret mitt. Siden det er fredag, og mange skal pynte seg litt ekstra i dag, kan jeg godt gjøre det. Til tross for at de fleste vet hvordan man lager krøller med en krølltang. Uansett, jeg bruker to forskjellige metoder. Mesteparten av håret krølles med krølltang og resten med en glattetang. Dette fordi jeg vil prøve å skape mest mulig liv og fylde i håret. Til slutt setter jeg i en remse med krøllete clip-on extension for å gjøre håret ekstra tykt og fint!

Før jeg begynner hele krølleprosessen bruker jeg en varmebeskyttende gel fra Redken, Smooth Down Heat Glide, og sprayer håret med en krøllspray fra Redken, Fresh Curls Curl Boost. Den sistnevnte gjør at krøllene får lengre holdbarhet. (De holder seg fine i flere dager faktisk!)

Vad tycks?
Skal du ut på livet i kveld?

 

51 kommentarer

Siste innlegg