This is what santa gave me!

Jeg vet at jeg er utrolig sent ute med dette innlegget. Vi er allerede kommet inn i det nye året og det siste folk tenker på nå er vel jul! De fleste bloggene jeg har lest skriver om nyttårsforsettene sine og om hvor bra året 2011 kommer til å bli. Jeg henger vel litt etter og sinnet mitt er enda i år 2010. Tenkte jeg skulle vise dere hva jeg fikk til jul. Er veldig takknemlig for alle gavene jeg fikk. Alle sammen passet meg perfekt (kanskje fordi jeg har plukket ut over halvparten av dem selv), men det er ikke så viktig. Da vet man i alle fall at man blir fornøyd. Man slipper stresset med å bytte gaver som ikke passer eller som ikke faller helt i smak.

Yndlingsgaven fikk jeg av mor og far. Det var min kjære iPad, som jeg er kjempefornøyd med. Du kan lese min vurdering om iPad her.

Mamma hadde en liten tilleggsgave til meg. Et nydelig diamantsmykke formet som et hjerte! Mamma er bare så god!

Fra farmor fikk jeg Canada Goose Solaris Parka i brun og 1500 kroner! Hun er og blir den snilleste! Jakken ble jeg utrolig glad for. It is perfection!

Av min kjære lillesøster fikk jeg gave fra Victoria’s Secret. Hun hadde plukket ut en nydelig babydoll og den rosa kimonoen de brukte under Victorias Secret Fashion Show 2010! Gjett om jeg ble glad da eller. Oda vet akkurat hva jeg ønsker meg!

Av min bror fikk jeg et nydelig sølvsmykke fra Calvin Klein. Gleder meg til å begynne å bruke det.


(Bilder lånt fra galleriet.com)

Fra tante, onkel og Kirsti (kusinen min) fikk jeg en bok, armbånd og øredobber fra Snö of sweden! Både armbåndet og øredobbene passet perfekt og jeg har brukt dem nesten hver dag siden julaften. Elsker alt som glitrer!

Fra Torgrim (fetteren min) fikk jeg diamantøredobber fra Edblad. Veldig elegant og jeg liker det!

Venter enda på at gavene fra Annette og Torunn skal dukke opp i posten. Gleder meg til å se hva det er for noe.

Hva var yndlingsgaven din?
Liker du å vite hva du får i julegave eller vil du at det skal være en overraskelse?

40 kommentarer

Siste innlegg