Min versjon av “En stjerne skinner i natt”

Etter mye om og men ble jeg endelig ferdig med innspillingen av “En stjerne skinner i natt”. Begynte i november, og måtte holde på i over en måned før jeg ble fornøyd. Litt kjipt at jeg brukte så forferdelig med tid siden det er en julesang og julen snart er over! Enn at det bare er én dag igjen av året 2010! Tiden går så alt for fort. Jeg er heldig og får 9 timer ekstra av året 2010. Litt rart å tenke på at når dere har tatt på dere finstasen og står ute i kulda og venter på det nye året, sitter jeg antageligvis på kjøkkenet i leiligheten vår og spiser lunsj.

Til tros for at det er en julesang og de fleste sikkert begynner å bli lei av julen nå, så håper jeg at dere liker sangen min. Jeg er ganske sårbar når det kommer til dette, so you guys have to be nice!

Hva syns dere?

Helt til slutt vil jeg ønske alle bloggleserne mine godt nytt år! Måtte dette året bli fylt med glede.

60 kommentarer

Siste innlegg