I got a new car

Do you guys like it? I just bought it this morning!

 

Eller ikke. I dag har vi vært på utflikt til Muir Woods for å se på Red Woods. Det er en type tre som kan bli over 100 meter høyt. Ganske fasinerende. Det var utrolig vakkert der og hele skogen ga deg en mystisk følelse. Perfekt til filmlocation. Derfor tok vi og filmet litt som jeg skal bruke til en sang jeg skal legge ut snart. Skulle egentlig legge ut sangen før jul, siden det er en julesang, men det tar så lang tid å bli fornøyd med resultatet. Tror det er sånn nogen lunde bra nå, så sangen kommer i løpet av uka. Location var i alle fall utrolig nydelig. Just take a look.



Før jeg skulle dra ut på bar i kveld ble jeg stoppet av en homeless lady. Hun grep armen min, stirret meg dypt inn i øynene og sa klart og tydelig: “You are from Norway, aren’t you?”. Jeg ble rett og slett målløs siden hun visste akkurat hvor jeg kom i fra. De fleste tipper Tyskland og noen gang Sverige. Ble stående og snakke med hun en liten stund. Dama var crazy, men samtidlig ganske klok.


Om du ikke kjente meg, hvor i Europa ville du gjettet at jeg kom i fra?

41 kommentarer

Siste innlegg