Vurdering av iPad

Fikk en bloggkommentar av Helene om jeg ikke kunne si min begrunnelse om iPad. Det kan jeg gjerne gjøre, en iPad er det perfekte leketøy. Den har en perfekt størrelse, utrolig lett å forstå seg på og har et elegant design. Det er nesten daglig en kamp om hvem som skal holde på med iPad-en. Oda er en snik på å stjele den og pappa står og ser på med bedende øyne om å bruke den. Den tiden jeg har tilbragt med min kjære iPad, har jeg vært meget fornøyd. Den er perfekt til å lese blogger på, oppdatere Facebook-statuser og spille ulike spill. Har lastet ned en haug med forskjellige spill som er det ultimate tidsfordrivet på de lange bilturene jeg har hatt i det siste.

For at dette skal bli en bra vurdering, skal jeg også trekke frem de mindre positive sidene med iPaden. Det er ikke så mange enda. Det som hittil har irritert meg, er at det ikke går an å laste opp bilder på blogg.no. And that is kinda it! Håper blogg.no bestemmer seg for å fikse problemet da.

Hvis jeg skal oppsummere kort hva jeg syns om en iPad må det bli at en den er perfekt til å bruke når du er ute og reiser og vil slippe å ha med deg en stor og tung PC/Mac. Men jeg ville ikke byttet ut iPaden med Macen min. iPaden har begrenset lagringsplass og jeg kan som sagt ikke blogge på den, derfor er jeg avhengig av å ha en Mac i tillegg. Bortsett fra dette er iPaden veldig nyttig. Den er perfekt til å surfe på nettet, spille spill, lese avisen, snakke med Annette på Skype og spille piano.

Er du i tvil om du skal kjøpe deg en eller ikke, ville jeg anbefale og kjøpt en. Du blir garanter ikke skuffet! Jeg har en iPad med 32 GB lagringsplass og er veldig fornøyd med det! It is super sweet and I love it!


Har du iPad?

44 kommentarer

Siste innlegg