Sunset over the Pacific Ocean

Mens de fleste drar på juleselskap hos familien sin i romjula har jeg vært på utflukt til Big Sur. Vi kjørte ned langs kysten av California og hadde utsikt over the Pacific Ocean hele turen. Vi har sett hvaler som var på sin årlige tur til sørligere strøk og den mest fantastiske naturen.

Hovedårsaken til turen var at vi skulle dra til Big Sur for å finne en bortgjemt sti som førte deg til “a beach with a waterfall”. Ikke den største fossen jeg har sett i mitt liv, men Gud det var nydelig der! Solen varmet og det var over 20 varmegrader. Det var absolutt ingenting som minte meg om julen i Norge. And I like it!

På veien hjem fant vi en nydelig rasteplass hvor vi stoppet for å se på solnedgangen over Stillehavet. Amazing, sier jeg bare! Eneste som manglet var en kjekkas å dele øyeblikket med. Det får bli neste gang!

Hva syns dere? Er det ikke nydelig i California?

42 kommentarer

Siste innlegg