Dress it up!

Da jeg skrev dette innlegget for å lage dette innlegget fikk jeg en del mail med bilder av yndlingskjoler. Nå i ettertid har jeg fått to ekstra mail med kjolebilder fra to søte jenter. Kanskje litt i det seneste laget, men det spiller ingen rolle.

Den første kjolen tilhører Amalie Wasmuth og den er fra Riccovero. Både jenta og kjolen er nydelig. Kjolen har perfekt lengde og jeg liker både stoffet og fargen på kjolen veldig godt.


Den andre kjolen tilhører søte Mari. Kjolen fikk hun av kjæresten sin. Før de ble sammen fikk hun også en klokke i den samme fargen som kjolen. Mari sier at “Det er nesten så jeg tør å påstå at blå er “vår” farge” Aw, hvor søtt er ikke det? Du er kjempeheldig som har en så snill kjæreste Mari!

Hvordan ser din yndlingskjole ut?

10 kommentarer
    1. Heisann! Leste du hadde fått deg iPad, og lurte på :
      Hva synes du er best? IPad vs.pc/laptop/mac? Din begrunnelse…..
      Svar her i kommentarfeltet, pliis.

    2. Min favoritt kjole er svart og rosa. Men har egentlig mange favoritt kjoler, så det er litt vanskelig å velge hvilken jeg liker mest :]. Men du hadde god smak på kjoler, jeg likte begge de kjolene ;].

    3. Nå har det ikke noe med kjoler å gjøre, men bare for at du skal huske det …
      “The XX – Basic Space (Pariah Remix)”
      “Ladytron – Seventeen”
      “Imogen Heap – Hide and Seek”
      “Clap Your Hands Say Yeah! – Some Loud Thunder”
      “Yeah Yeah Yeahs – Heads Will Roll (A-Trak Remix)”
      “Razika – Vondt i hjertet”
      “Veronica Maggio – Jag kommer”
      “Lykke Li – I’m Good, I’m Gone (Fred Falke Remix)”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg