I dare you to read me

Da var julaften over for denne gang. Litt gøy at jeg fikk julaften dobbelt opp dette året. En norsk og en amerikansk. Må nok innrømme at den norske julen helt klart er best. Liker det at man går hele julaften og venter på kvelden da man skal spise god mat og åpne pakker. Her åpner de pakkene tidlig på morgenen og så er alt over. Eller de spiser og en bedre middag, men det blir ikke helt det samme. De er flinke til å pynte opp husene sine i alle regnbuens farger da, det skal de ha!

I dag var vi på juleselskap hos familien vår i San Jose. Det var kjempekoselig og jeg likte byen veldig godt. Joyce (slektningen til pappa) tok med meg og Oda på sightseeing. Hun fortalte oss at San Jose er kjent for sine utesteder og klubber. Her lå det ene utestedet etter det andre, og jeg gleder meg til jeg blir 21 så jeg kan utforske alle sammen!

Familien Osland hadde en utrolig søt hund som fikk all min oppmerksomhet i dag. Kunne gjerne tenkt meg en hund selv, men det blir nok lenge til. Jeg får heller finne meg en pojkvän med en søt liten bissewow.

Da vi kom hjem i dag endte vi opp med å spille truth or dare på iPaden min. Har ikke hatt det så gøy på lenge! Lo så jeg fikk vondt i magen da pappa danset rundt med vaskemoppen som sin partner, eller da Sjur måtte ta av meg sokken med bare hjelp av tennene! Noe som ikke var fult så gøy var da Oda teipet sammen leggene mine med gaffatape og jeg måtte danse slow dance etter på. Det var rett og slett umulig!


Har hatt det kjempefint begge dagene, og det er litt trist å tenke på at det er et helt år til neste gang!

Hvilke juletradisjoner har dere?

Forresten, ikke glem å melde dere på julekonkurransen min hvor dere kan vinne navlepircing! Du kan delta her.

31 kommentarer

Siste innlegg