Testing av julegave

Da begynner julaften å ta slutt for nordmennene i solfylte California. Juleribba er spist opp, hvitvinen er på et magiskt vis blitt borte og alle julegavene er pakket opp! Jeg må si meg ganske fornøyd med årets julegaver her jeg sitter i sofaen og skriver på min splitter nye iPad. Den er så nydelig og elegant, love it! Noen som har noen tips til applications jeg kan laste ned forresten? En iPad må være den morsomste gadgeten jeg noen gang har eid. Her kan jeg både blogge, spille piano, air hockey, ludo og mye annet gøy!

Nå er jeg utrolig trøtt og må snart dra inn i drømmeland. I morgen skal vi feire amerikansk jul sammen med familien vi har i San Jose. Gleder meg. Skal lage et ordentlig blogginnlegg om den amerikanske julen senere.

Kjolen er fra Acne. Skoene fra Steve Madden.

Hva var den fineste julegaven du fikk?

26 kommentarer

Siste innlegg