Merry Christmas baby!

Det er så rart å tenke på at i Norge er det begynnelsen på julaften nå, mens jeg sitter her i sofakroken i California og sipper på en Fong Juice. Liker det at jeg utsetter julaften med 9 timer i år. Det betyr at jeg kan glede meg i 9 timer ekstra! I morgen skal vi sette på Tre nøtter til Askepott (som vi har på DVD) på TV-en. Det blir ingen jul uten! Er dere ikke enige?

Jeg har enda ikke kommet i julesteming. Da jeg tittet ut vinduet i morges var det knallsol og over 15 varmegrader. Men da vi bakte pepperkaker i kveld og Putti Plutti Pott sto på i bakgrunnen ble det litt bedre. Så jeg satser på at julestemningen er på plass når Oda kommer og vekker meg i morgen tidlig! Hva er forresten planene deres for i dag?

Dagens juleoutfit er fra Victoria’s Secret. I absolutely love it!

Ønsker alle bloggleserne mine en riktig fin julaften! Håper dagen blir fylt med kos og glede!

32 kommentarer

Siste innlegg