Konkurranse! Vinn navlepircing!

Siden jeg er så glad i alle leserne mine tenkte jeg og ha en liten konkurranse til. Setter utrolig stor pris på dere alle sammen. Av og til er ikke blogglysten på topp og da frister det ikke å blogge. Her om dagen var det slik og da havnet jeg inne på en blogg hvor det sto, 1. plass på blogger jeg leser, og når jeg leste videre var det bloggen min det var skrevet om. That totally made my day! Slike ting setter jeg så utrolig stor pris på. Vite at det faktisk er noen som bryr seg om det jeg skriver.

Uansett, i dag var jeg derfor og kjøpte inn 4 navlepircinger som jeg tenkte å gi bort til dere! Det er jo tross alt jul om 4 dager! Det du må gjøre for å være med er like enkelt som sist gang. Legg igjen en kommentar om at du har lyst til å delta. Tenkte å la det pågå i en uke, så man kan melde seg på til neste mandag. Altså 27 desember.

Husk å legge igjen mailadressen eller bloggadressen din slik at jeg kan kontakte deg om du eventuelt vinner. Jeg tenkte forresten å ha to vinnere. Så hver vinner får to pircinger hver. Du kan gjerne si hvilken av pircingene du ønsker.

Den første pircingen er min yndling. Den glitrer som ei diskokule og jeg skulle gjerne hatt den selv! Love it.

Den andre pircingen er en vanlig sølvpircing med en sølv stein på den nedeste kulen. Den er enkel og grei, og jeg liker det.

Den tredje pircingen er litt røffere. Den har en svart stein på den nederste kulen som gir den et kult utseende.

Den siste pircingen er gjennomsiktig og fylt opp med glitter. Den glitrer veldig fint og jeg liker det!

Da gjenstår det bare å melde seg på. Lykke til alle sammen!

82 kommentarer

Siste innlegg