Wo ie ni (I love you)

Åh, nå er jeg utrolig sliten. Gleder meg til å legge meg under dyna og forsvinne inn i drømmeland. Først skal jeg bare poste et innlegg og svare på alle de fine kommentarene deres!

Dagen i dag begynte med lunsj på I-house. Det er et internasjonalt studenthus her i Berkeley. Her møtte jeg en 28 år gammel kirurg fra Kina. Han må være den mest sjenerte personen jeg har møtt, men utrolig hyggelig og søt når man først blir litt kjent. Spennende å høre om hvordan livet er som lege i Kina. Han lærte meg også å si jeg elsker deg på kinesisk. Hvor sweet er ikke det? Visste dere forresten at verbene i det kinesiske språket ikke har forskjellige tider? Der bruker de det samme ordet/verbet både for fortid, presens og fremtid. Det er litt gøy å tenke på.


Etter lunsjen med Mr. Surgeon dro jeg på julegaveshopping med pappa. Der ble jeg en julegave rikere, og pappa stakkar, en del dollar fattigere. Jeg har forresten begynt å trene styrke dere. Nå skal jeg bli sterkere enn Oda. Det er forresten mye gøyere å drive på med styrketrening når jeg faktisk kan noe om de musklene jeg trener. Det gir en stor motivasjons boost å kunne alle navnene og vite hvordan de fungerer. Yndlingsmuskelen min er Gluteus maximus. Eller rumpa som det så fint heter.

Nå kjenner jeg at jeg må legge meg for å sove. I morgen skal vi til San Francisco for å dra på en julekonsert med Walt Disney! Gleder meg utrolig mye, tror det kommer til å bli en fantastisk opplevelse! På søndag skal vi ha grillfest med naboene våre! This is gonna be a fun weekend!

Hva skal dere gjøre i helgen?

26 kommentarer

Siste innlegg