Farvel platinablondt hår!

I dag har jeg vært til frisøren for å gjøre en “touch up on my roots!” En touch up høres så mye kulere ut enn å farge etterveksten. Fra mars og fram til nå har jeg helbleket håret mitt for å bli en platinablond babe. Nå er jeg lei av den useriøse looken og har lyst til å prøve noe nytt. Fortvil ikke, jeg har ikke tenkt å gjøre en drastisk makeover, bare gjøre håret litt mer naturlig. Frisøren min og jeg ble enige om å farge etterveksten i stedet for å bleke den. Tilslutt la vi inn noen mørkeblonde striper for å skape mer liv. Jeg skal fortsatt være blond, men mikse med forskjellige blondfarger. Noen mørke og noen lyse. Tror det kommer til å bli stilig!

Man ser ikke så stor forskjell enda, men etter noen måneder blir nok blondfargen mer naturlig!

Hva syns dere?

43 kommentarer

Siste innlegg