Sang

Her er et utdrag av noen sanger jeg har spilt inn. Håper dere liker dem.

Oktober 2011 sang jeg inn “Somewhere Over the Rainbow” av Eva Cassidy. Filmen i bakgrunnen er fra ferieturen jeg hadde i New York i somme (2011). Filmet fra Empire State, på en ferje og Times Square.

I september 2011 sang jeg inn sangen “Tirna Noir” av Vamp. Tremeningen min Lina, er den søte jenta som spiller Piano. Opptaket er hjemme på Orkanger med litt bakgrunnsstøy. Haha.

I april 2011 sang jeg inn sangen “Big, Big Girl” av Emilie. Yndlingssangen min da jeg var lita, så var morsomt å spille inn denne. Filmen i bakgrunnen er fra ei strand i San Francisco.

 Februar 2011 sang jeg inn “Talking to the Moon” av Bruno Mars. Elsker den sangen, rett og slett. Filmen er fra Las Vegas turen jeg hadde da jeg fylte 21 år 5 februar!

November/desember 2010 sang jeg inn “En stjerne skinner i natt”. Pappa sto for gitarspillingen og vokal er av meg. Filmen er fra Muir Woods i Marin County.

13 desember 2010 sang jeg inn Santa Lucia, anledning Luciadagen. Jeg og mamma går i Luciatog i stua vår. Haha, hele settingen var utrolig komisk!

Oktober 2010 sang jeg inn et utsnitt av tre ulike godnattasanger. Pappa står for gitarspillingen. Vokal av meg og pappa. Sangene jeg synger er Byssan Lull, Vem Kan Segla og Trollmors Vuggevise.

I desember 2009 spilte jeg inn en sang hos NewEra Music. En coverlåt av Ave Maria. Er ikke så alt fornøyd med resultatet. Det er dårlig kvalitet på lydfilen. Uansett så hadde jeg en utrolig koselig dag i studio. Videoen er laget av Oda og meg.

Kommer flere videoer senere!

I hope you enjoyed it! : )

42 kommentarer

Siste innlegg