Bloggen har bursdag!

I dag er det et år siden jeg begynte å blogge. Det er utrolig rart å tenke på, et år har jo gått så fort! Husker jeg var veldig i tvil om jeg skulle lage meg en blogg eller ikke. Man blir jo veldig eksponert og sårbar. Det som fikk meg til å begynne var en jente i kullet mitt på medisin. Hun kom bort til meg på en fest og lurte på hvordan jeg kunne studere medisin? Jeg var jo bare en blond sminkedukke. Husker hun sa til meg “Du er sikkert en sånn jente som blogger!” Akkurat den kommentaren var det som fikk meg til å begynne. Jeg ville bevise at jeg kan være blond, bruke sminke, blogge og likevel studere medisin!

En annen årsak var at jeg ville ha en dagbok fra USA-turen min. Nå kan jeg bare ta en titt på bloggen om jeg vil drømme meg tilbake til alt det spennende jeg har opplevd! Uansett, tenkte å mimre litt tilbake på hva som har skjedd i løpet av året mitt som blogger!

De første levedagene til bloggen handlet om jul, jul og atter jul. Jeg hadde en liten Lucia photo shoot i stua, bakte pepperkaker, pakket inn julegaver og sang inn en julesang i platestudioet til Ronny!

Begynnelsen av 2010 var det mye spennende som foregikk. Jeg var med på min første disseksjon av et dødt menneske, jeg ble invitert på ball av Ole Kristian og jeg hadde en uforglemmelig helg i Åre med kullet mitt!


I februar fylte jeg 20 år og da hadde Annette leid inn VIP-bord til meg på gossip i Trondheim! Det var helt klart den beste bursdagen jeg hittil har opplevd. Latter, fyll og fanteri med de beste vennene. Love it! Jeg feiret valentines day, og var bittelitt slem. Men man kan ikke ta kloke avgjørelser bestandig! Hadde også vært på besøk til Hans fant jeg ut da jeg bladde meg nedover arkivet! Åh, vi hadde det så koselig den kvelden. Synd at han har kjæreste og har flytta fra Trondheim!

Mars bestod av en del festing og eventer! Var på Nelly High Heels Party og fikk meg et par sko gratis. Husker jeg og Annette hadde det så gøy den kvelden. Møtte en gammel bekjent av meg og festet hele natten lang! Var og på Miss Glamour of Scandinavia for å heie fram Annette til finalen! Memories.

I påsken dro jeg til leiligheten vår i La Manga med familien min. Her jobbet jeg ivrig med brunfargen, prøvde å lære meg spansk av en søt gutt, og festet til langt på natt. Jeg husker jeg måtte utnytte hvert sekund av turen for når jeg kom hjem ventet eksamenslesing på meg! Da gjorde jeg vel ikke annet enn å lese fram til sommeren. Hadde ei frihelg hvor jeg feiret 16 mai, ellers var det skole, skole og atter skole.

Sommeren kom og jeg ble ferdig med medisineksamene. Solen skinte og jeg var lykkelig! Mye av sommeren gikk med til jobbing (måtte ha penger til USA). Men jeg fikk og tid til lek og moro! Ferien begynte med at jeg og Oda dro til Oslo for å se Eclipse på Akershus festning. An unforgettable night! Siden jeg trivdes så godt i Oslo, dro jeg tilbake, men denne gangen med Annette. Vi hadde ei uforglemmelig uke i Tigerstaden hvor shopping, gutter og champagne sto på menyen!

Sommeren endte med en tur til La Manga sammen med Annette. The time of my life! Vi levde virkelig livet der nede. Oss to alene og omringet av gutter som kjempet om oppmerksomheten vår. Det ble både sene kvelder, romantisk nattbading og råning i cabriolet. Gleder meg allerde til neste sommer!

Etter La Manga var det bare en ting som gjaldt. Pakke sammen tingene mine for å reise til USA. And the rest of the story is still to be written! Da gjenstår det bare å si gratulere bloggen! Haha!

Hvor lenge har du følt med på blogen min?
Hvor lenge har du blogget?

49 kommentarer

Siste innlegg