The holiday spirit!

For noen dager siden fant jeg ut at jeg ikke kom til å være gaveløs på julaften alikvel. Annette og Torunn fortalte meg at de har tenkt å sende meg julegaver fra Norge, over atlanterhavet og hit. Dere aner ikke hvor glad dette gjorde meg. Føler meg heldig som har venner som gjør alt for å glede meg! I dag har jeg derfor vært på julegaveshopping til dem! Var i det spandable hjørnet i dag, og ble en del dollar fattigere! Men når det kommer til disse to jentene så var det verdt det! Borghild, hvis du leser dette så må du ikke tro jeg har glemt deg. Kommer en liten julegave til deg og i posten! Savner deg som en gal, og håper at du kommer på besøk etter jul! (vi har jo en Las Vegas-tur vi må gjennomføre!)

Tenkte lenge på hva i all verden jeg skulle kjøpe. Det måtte være noe man bare får tak i USA og ingen andre steder. Til slutt kom jeg fram til at jeg skulle handle gavene på Victorias Secret, det kan aldri slå feil. De har så utrolig mye fint der, hadde virkelig lyst til å ta med meg alt sammen hjem. Yndlingsplagget må være den rosa trusa hvor det står “unwrap me” på rumpa.


Hva jeg kjøpte til Annette og Torunn må nok bli en liten hemmelighet fram til jul. Kan friste med en liten sneak peak på den rosa gaveinnpakkningen. Isn’t it adorable?

Skal dere kjøpe mange julegaver i år?

24 kommentarer

Siste innlegg