En hilsen fra (verdens kuleste) lillesøster

Heisann Hannas lesere og hatere!
Som dere ser holder jeg, Oda, på å oppdatere Hannas design til noe som er mye bedre enn det hun hadde før! Men jeg trenger litt konstruktiv kritikk, samt masse ros fra dere kulinger, (og jeg trenger en god diskusjon) så om dere kunne vært kule å skrive litt om hva dere syns er bra og hva dere synes er enda bedre? For hallo, det er jeg som har laget det så det er jo ingenting dårlig!
Og så trenger jeg at dere skriver hvor utrolig mye penere header Hanna har nå, nå som den er mer elegant og ikke så mye fjortis!
(Og nei, jeg er ikke helt ferdig med designet, mangler litt små ting, og at Hanna ser det og finner noe feil, og kanskje Sjur også slenger på noe å pirke på)

Og om dere lurer på noe så er det jeg som har den kule bloggen som jeg straks har linket til 2 ganger!

Og mens dere skriver hvor fin bloggen til Hanna er, kan dere høre på denne sangen

Lots of love,
Oda Karoline <3

7 kommentarer

Siste innlegg