It’s almost christmas!

Siden vi er i Amerika denne julen tenkte vi å prøve noe nytt når det kom til pynting av juletre. Vi tenkte å pynte det i slutten av november. Da får vi et glittrende tre stående i stua hele desember som kan gi oss julestemning. Dette kommer tross alt til å bli en snøfri jul. Hos oss er det en tradisjon å pynte juletreet lillejulaften, men i år ble det litt annerledes. Det er ikke bare pyntingen som er annerledes. Vi har byttet ut det ekte grantreet med et plastikktre fra Target! Må innrømme jeg var litt skeptisk i begynnelsen, men det endte faktisk opp med å bli et nydelig tre.

Her ser dere hvordan det opprinnelig var.

Så tente vi juletrelysene!

Tilslutt hengte vi opp julekulene som vi hadde kjøpt på Ikea. Da ble treet seende slik ut!

Det har altså blitt skikkelig julestemning i stua vår nå, og jeg kjenner at jeg faktisk begynner å glede meg til jul. Gleder meg og til å se hvordan amerikanerne pynter husene sine. Har en liten idé om at det kommer til å bli crazy!

Når bruker dere å pynte juletreet?

 

44 kommentarer

Siste innlegg