Enn litt annerledes Thanksgiving!

Da er Thanksgiving uheldigvis over, og vi reiser hjem til California i morgen. Dette har vært en erfaring jeg absolutt ikke ville vært foruten. Har opplevd så mye på disse to dagene, og blitt kjent med masse fine mennesker!

Feiringen begynte klokken 12 i går formiddag og varte helt til nå. Dette er faktisk ganske uvanlig, men familien vår feirer tydeligvis en litt annerledes Thanksgiving. De bruker å samle hele familien i en nydelig kirke her i Fargo, spise masse mat og så er de helt crazy på kortspill! Tror ikke jeg har spilt så mye kort siden jeg var en liten jente!

Etter den store Thanksgiving-middagen, som inneholde Turkey og stuffing, var det tid for pai. Igjen som den gossip girl-fanatikeren jeg er måtte jeg ha masse pai. Dette fordi Thanksgiving er yndlingshøytiden til Blair, og pai hennes yndlingsrett. Crazy? I know!


(Haha, jeg ser utrolig misfornøyd ut!)

Etter middag og pai var det tid for Bridal shower. Ikke den typiske Thanksgiving-aktiviteten, men igjen så var dette en uvanlig Thanksgiving. Årsaken til the Bridal shower var fordi vi har to par i familien som skal gifte seg. Begge er de supersøte, men kanskje litt for unge. De er tross alt på min alder! Nesten så jeg blir litt stresset her. Jeg har så vidt begynt med studiene mine, og giftemål står ikke på planen før om minst 10 år!

Bridal shower er forresten en gavefest for brud og brudgom. I dette tilfellet var det bare for oss jenter, og vi fikk høre om det første møtet, det første kysset og selve frieriet. Hele opplegget var utrolig romantisk og jeg får bare krysse fingre og tær for at mine venninner lager noe lignende for meg! Den morsomte delen var da brudgommen laget en brudekjole av dopapir til bruden sin!

Her er vi sammen med to brudene. Oda, Angie, Laura og meg!

Ville du ha giftet deg i begynnelsen av 20 årene?

17 kommentarer
    1. Så det var _det_ som var grunnen til alt dopapiret. Jeg lurte på det da jeg så bildene til søsteren din.
      Skulle ønske jeg hadde vært der og vært med på det, jeg får vel bare ta meg en tur dit bort og feire thanksgiving senere. Bare satse på at de jeg kjenner der fortsatt lever, ha-ha-ha! 😛

    2. jeg skal gifte meg til sommeren, og jeg er 24 år 🙂 jeg er klar for d kjenner jeg, men dette er jo selvfølgelig individuelt 🙂 man må jo også først møte den rette da 🙂

    3. Etter at du va sammen med Cath i NY ser d ut som du prøver å ligne ho i truten, de ser så rart ut, hihi . du så ikke sånn ut før !:)

    4. Jeg skal gifte meg til neste november og jeg er 23 og vært sammen men kjæresten min i fem år. ikke for tidlig det vell om mann har møtt den rette 🙂
      Hvor har du kjøpt ringen din? 🙂 KUL!!!!!

    5. Det så veldig spennende ut! Jeg skal i alle fall fullføre studiene og være ute i arbeidslivet før det blir aktuelt å gifte seg. Har 2,5 år igjen med studier, så tiiiidligst midten av tjueårene er vel greit 🙂

    6. jeg er jo faktisk halvt amerikansk, faren min bor der borte så jeg besøker han bare hver sommer. Men jeg har faktisk aldri feira jul eller thanksgiving der! Til neste år skal jeg bo der et helt år, å da får jeg oppleve alt det der jeg også ^^ Ha en fin søndag !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg