Et par plagg rikere og noen dollar fattigere

I dag er det søndag, og søndag betyr San Francisco-dag. Denne søndagen tilbringte vi på de Young-museumet for å se en Van Gogh-utstilling. Bildene skal egentlig være i Paris, men på grunn av oppussing endte de i San Francisco. Heldig for oss! Etter et par timer på museum dro vi på shopping for å finne varme klær til vi skal til Minnesota på onsdag. Her i California er jeg vant til sol og varme, og i Minnesota venter det meg 27 minus! Fryser bare ved tanken. Men jeg har vel godt av et par dager med snø og kulde. Endte opp med at jeg kjøpte meg to gensere fra Guess. Guess by Marciano er helt klart den nye yndlingsbutikken min. De har så mye fint der.


//smykke: Bob (Oda sitt)//

Lovte forresten Oda å legge ut bilde av kringla hun laget på toppen av hodet mitt. Hun mener det er en sløyfe, mens jeg er helt overbevist om at det er en kringle. Hva syns dere?

Hva er din yndlingsbutikk?

38 kommentarer

Siste innlegg