The story about my cellphone!

Hver eneste dag er det en random person som ringer telefonen min. Blir gal hvis det ikke stopper snart!

Dere skjønner. Da jeg kjøpte meg amerikansk mobil for en måned siden fikset mannen bak disken et superenkelt mobilnummer til meg. (Noe som han aldri skulle gjort). Telefonen har ikke sluttet å ringe siden. Hadde telefonsamtalene bare vært til meg hadde det vært greit, men alle sammen driver og ringer og spør etter Deryl!

“Hi, is Deryl there?” “Can I please speak with Deryl?” “Deryl, my man, where are you?” Slik holder det på 24/7, og jeg holder på å gå på veggen.

Men i går skjedde det noe uventet. Telefonen ringte, jeg svarte, og gjett hvem som var i den andre enden? Gjettet dere Deryl, så gjettet dere riktig! Han ringte for å fortelle meg at jeg hadde fått det gamle mobilnummeret hans, og det kunne hende noen kom til å ringe å spørre etter han! Han ba om unnskyldning og så hadde vi faktisk en lengre samtale før jeg måtte legge på.

I dag tok Deryl å ringte tilbake. Dette fordi han lurte på om jeg ville bli med han ut på DATE!!! OMG sier jeg bare. Plutselig kommer mamma inn og lurer på hvem jeg snakker med? Siden jeg var helt satt ut av spørsmålet (til Deryl) la jeg bare på røret til han! Haha, går det an å bli frekkere?

Han sendte faktisk melding til meg etter på, og lurte på hva som skjedde. Jeg har enda ikke svart, og vet ikke om jeg skal gjøre det heller.

Hva syns dere, skal jeg svare eller ikke svare?
Har du opplevd noe lignende selv?

//Bilder: Tonje Eggen og Hanna Vaage//

43 kommentarer

Siste innlegg