C.G – I want you now.

Selv om det er over 20 varmegrader ute i dag har jeg helt abstinenser etter min svarte Canada Goose-jakke som henger i skapet hjemme i Norge.


Siden det er litt vanskelig å få den jakken hit, tenkte jeg at jeg kan jo bare bestille meg en ny jakke. Derfor har jeg nettopp bestilt meg en nydelig Canada Goose Solaris Parka i brun! Ååh, gleder meg allerede til å bruke den! Siden temperaturen her i California ikke tillater å bruke en varm vinterjakke enda, er det bra vi skal til Minnesota neste uke for å feire Thanksgiving med slekta! Der er temperaturen nede i null grader. Gleder meg forresten kjempemye til å oppleve Thanksgiving. Skal selvfølgelig blogge om alt, så dere og får en smakebit!


Hva syns dere om Canada Goose?
Har du en Canada Goose-jakke?

34 kommentarer

Siste innlegg