Yet another beautiful day

Åh, for en herlig søndag det har vært. 14. november og ute er det over 30 varmegrader. Er like før jeg smelter opp her! Det som er litt sweet å tenke på er at vi har tilbringt dagen på stranda og vi har til og med “badet”. Det er så uvirkelig. Kroppen min er innstilt på å pakke seg inn i en Canada Goose-jakke og ikke kle av seg. Men jeg klager ikke. Liker det faktumet at det blir varmere og varmere for hver dag.

I dag har vi altså tilbringt dagen med litt sight seen i San Francisco og området rundt. Bestandig like spennende å oppleve en ny del av det fantastiske landet vi bor i. Og utsikten er like breathtaking som alltid!


//Bilde tatt av Oda//

Vi hadde og en liten photo shoot på stranda. Hehe, syns fortsatt synd på pappa som må være fotograf hele tiden. Eneste han hører stakkar er: Ta bilde da. Taa bilde. Pappa TA bilde av meg!

Hva syns du om bildene?
Foretrekker du sol eller snø i november?

Forresten, ikke glem å melde dere på Victoria?s Secret-konkurransen jeg har gående her.

44 kommentarer

Siste innlegg