You guys can make out in my sisters room

Da har jeg nettopp kommet hjem fra min første high school fest. For en opplevelse sier jeg bare. Det aller verste var at han som hadde festen hadde gjort om lillesøsteren sitt rom til et klinerom. Lysene var skrudd helt av og det var fritt frem til å gjøre hva enn du måtte ønske. OMG sier jeg bare. Hadde broren min gjort det samme mot meg og mitt rom, hadde jeg klikket fullstendig. Er dere ikke enige om at det var en utrolig kjip ting å gjøre?

Uansett, det begynner å bli tid for å finne sengen her. Er utrolig trøtt og i morgen skal hele familien til San Francisco for å leke turister. Det skal bli gøy, gleder meg allerede. Håper alle sammen får en fin søndag!

Hadde du likt at noen hadde gjort om rommet ditt til et klinerom?

 

23 kommentarer

Siste innlegg