Something old something new

Jeg satt og så igjennom gamle bilder i dag. Ja, jeg har en del bilder, over 22 000 for å være presis! Macen min skriker etter en liten opprydding, og etter å ha sett igjennom alle de rare bildene jeg har, blir det nok ikke lenge til. Egentlig er jeg glad jeg har så mange minner fra fortiden. Bestandig koselig å ha noe å se tilbake på. Morsomt å se tilbake å huske at på akkurat det bildet følte jeg meg “såå” pen. Og nå syns jeg bare at jeg lignet en tulling. How could that happen? Uansett! Fant en bildeserie fra da jeg og Oda hadde en liten photo shoot anno 2007. Gud, det var så mye rare bilder der som aldri skal få se dagens lys.

Tok og sammenlignet et av bildene fra en photo shoot jeg og Annette hadde i Oslo i sommer. Forandring sier du?

Syns du jeg har forandret meg på 3 år?
Liker du å se på gamle bilder av deg selv?

Forresten. Superkoselig at så mange er så positiv til at jeg skal legge ut en sangvideo til. Kommer nok en om ikke så lenge!

29 kommentarer

Siste innlegg