We are nothing more then enemies, with benefits

Ah, digger den replikken der av Blair! Hun og Chuck er et merkelig par, men jeg liker det! Gleder meg til kveldens episode hvor forholdet til Blair og Chuck tar et skritt i riktig retning! For de som er nysgjerrig, la jeg med en trailer av kveldens episode. For de som ikke har begynt å se på sesong 4 enda, blir nok dette en spoiler.

Nå over til noe helt annet!

Noen har kanskje lagt merke til at menyen min med profilbildet, arkiv, kategorier og så videre har havnet helt nederst på siden. Jeg har ingen anelse om hvordan dette har skjedd. Jeg har ikke vært inne på designet og redigert, det eneste jeg har gjort er å poste forrige innlegg og så skjedde dette. Utrolig irriterende, og jeg får det ikke tilbake slik det opprinnelig var. Er det noen som kan hjelpe meg? Noen som vet hvordan jeg får profilbildet og menyen tilbake til sin opprinnelige plass?

Håper det er noen flinkinger der ute som kan hjelpe, for det er sykt irriterende at hele designet bare har hengt seg opp!

Edit: Never mind! Har endelig fått fikset det ved hjelp av den snilleste Trond. Tusen takk for hjelpen jeg er veldig takknemlig!

22 kommentarer

Siste innlegg