Søndagstur i Central Park

Ah, for en herlig søndag. Jeg og mamma har vandret rundt i Central Park i hele dag. Parken er rett og slett nydelig og jeg må absolutt tilbake dit engang. Vi besøkte også the Met Steps, hvor Blair pleide å spise lunsj da hun gikk på Constance Billard. Kjenner gossip girl-fanatikeren kommer frem i meg når jeg vandrer rundt i New York. Liker det! I morgen skal vi en tur på the Palace Hotel. Haha, stakkars mamma. Hun må nok bli lei av alt gossip girl-maset snart.

Skøytebanen hvor Blair og faren går på skøyter på Thanksgiving.

The Met Steps! iiik!

I dag reiser Cathrine hjem til Bergen. Kommer faktisk til å savne henne, selv om vi nettopp ble kjent. Forhåpentligvis kommer hun og besøker meg i California i løpet av året. Da skal vi rocke L.A og Hollywood. Gleder meg! Du må ha god tur hjem til Norge sweety.

23 kommentarer

Siste innlegg