Lykkelig!

I dag er jeg den lykkeligste jenta på lenge! Klarer dere å gjette hvorfor? Hadde en kjempefin dag i dag, med sight seen i New York City. Vi tok en busstur gjennom Manhatten og fikk se mange nydelige bygninger. Vi var og på toppen av Empire State Building. Utsikten utover NY var helt ubeskrivelig, følte meg som Blair Waldorf der jeg sto og speidet utover byen!

Senere på kvelden møtte jeg verdens nydeligste jente. Hadde den beste kvelden på lenge, til tross for at føttene mine nesten tok livet av meg. Ikke lurt å vandre rundt i høye stiletter. Kvelden tilbringte jeg sammen med Cathrine, og dere kan lese bloggen hennes her. Jeg er i alle fall en fast leser. Elsker å lese om livet hennes i New York City, og alt det spennende hun får bli med på. Hvor heldig går det an å bli? Jenta er rett og slett nydelig! I morgen tenkte vi å finne på noe kult på Halloween, gleder meg allerede!

This is me right now, tired and sleepy!

Legger ut bilder fra i dag senere. Nå må jeg absolutt sove, klokken er jo allerede halv 4 på natten!

14 kommentarer

Siste innlegg