Hello Sailor!

Da har vi ankommet New York, slitne, men også veldig spente. Da vi skulle sjekke inn, hadde de leid ut rommet vi skulle ligge på. Det endte derfor med at vi fikk en større og finere hotellrom, uten ekstra kostnader! Noen ganger har man bare flaks! Vi bor på hjørnet til Broadway og jeg har allerede rukket å forelske meg i utsikten. Kjenner det kribler i magen bare ved tanke på det. Kunne absolutt tenkt meg å bodd her for en stund!

Vi ankom ganske sent til hotellet så vi har ikke rukket å gjøre så mye annet enn å spise middag. Etter middagen tok vi en tur opp til roof top lounge, og der var utsikten breathtaking. Ble faktisk sjekket opp av en sailor, men siden jeg og mamma skulle legge oss, måtte jeg si nei takk. Vil heller være uthvilt til morgendagen, enn å bruke natten på å flørte. Flørting skal det bli nok av i morgen!

Har dere hatt en fin dag?

21 kommentarer

Siste innlegg