Too faced make up

I går var jeg og Oda på Sephora for å gå amok i sminkeavdelingen. Jeg er lei av sminken min, og hadde lyst til å oppdatere sminkepungen. Endte opp med at det ble svidd av en del dollar, og et stykk fornøyd Hanna. Hovedpoenget var å finne en ny foundation som passer hudfargen min. Jeg endte opp med å kjøpe make up forever high definition foundation. Fargen er lysere en lysest, så nå skal jeg bytte ut den oransje foundationen med en lysere en!

Bortsett fra dette kjøpte jeg med meg en god del Too Faced make up. En så søt make up skal du lete lenge etter. Selve designet på sminken er jo så skjønn at man får lyst til å ta med seg alt hjem. Jeg endte opp med en highlighter, solpudder, øyenskyggepalett og en flatbuki børste.

Har du prøvd Too Faced make up før?
Hva syns du om merket?

25 kommentarer

Siste innlegg