Gratulerer med dagen ODIS!

I dag har lillesøster bursdag! Sytten år blir lille krølle! Da jeg var lita var jeg sykelig sjalu da Oda ble født. Men nå er jeg glad for at jeg har en søster jeg kan dele alt med! Livet ville ikke vært det samme uten henne.

Se hvor søt hun er som liten, er det rart jeg var sjalu?

Da vi var mindre gjorde Oda absloutt alt for meg. Jeg sa “Oda, hent mat til meg. Oda, gjør ditt for meg.” Og Oda stakkar, adlød mine ordre. Derfor har jeg bestemt meg for at jeg skal være slaven til Oda hele bursdagen hennes! Haha, det kan bli en interessant opplevelse.

Noe annet som er interessant er at vi skal på en skikkelig High School fest for å feire den store dagen. Det gleder jeg meg til. Festing, alkohol og High School drama, det må bare bli en opplevelse verdt å få med seg. Oda skal både sminke og style meg for anledningen, så det kan bli spennende.

Da gjenstår det bare å si gratulerer med dagen Oda!

Haha, love this picture!

32 kommentarer

Siste innlegg