Memories

I dag har vært den lateste søndagen på lenge. Jeg har ikke gjort så mye annet enn å spise opp sjokolade-og-peanøtt-kjeksen mamma lagde og spille kort. Har i grunn vært veldig koselig, men føler meg usunn til tusen. I morgen må jeg absolutt sette i gang med hardtrening før NY-turen. I uken som kommer har både storebroren min og lillesøstra mi bursdag. Det får meg til å tenke på min egen 20-årsdag som var i februar. Beste bursdagen hittil, selv om den endte med at jeg sovnet på badegulvet! 21-årsdagen kommer og til å bli råbra. Har planer om å feire den i Las Vegas! Men er en god stund til dette, så i mens kan vi mimre litt tilbake til forrige bursdag.

Haha, er rart å tenke på hvor forandret man blir med litt inntak av champagne.

Hvordan er din drømme bursdag?

28 kommentarer

Siste innlegg