5 things you didn’t know

Spiser ikke fisk, men burde absolutt gjøre det. Med tanke på at det er en god kilde til omega 3.

Har en idrettsskade. En jente (som jeg absolutt ikke har noe til overs for) klarte ikke å sikre meg da jeg skulle ta flikk-flakk og jeg brakk armen. Eller jeg brakk av en bit av den mediale epikondyl på humerus (en utstikker du har på overarmsbeinet). Dette førte til at jeg ikke får til å strekke ut mitt høyre albueledd!

Har en svakhet for høyhælte sko, men det visste dere kanskje. Går jeg forbi et par som har høye nok hæler, er det nesten garantert at jeg kjøper dem. Til tross for at jeg har alt for mange liggende å vente på meg her hjemme.

Har bare hatt en ordentlig kjæreste, men har flørtet med mange. (Kanskje alt for mange)

Har egentlig brunt hår, men kan ærlig talt ikke huske hvordan det er å være brunette.

Lærte du noe nytt om meg?

21 kommentarer

Siste innlegg