My number one wish

at the moment is..

Med en gang jeg finner en butikk som selger den, skal ønske bli oppfylt. Koste hva det koste vil, bokstavlig talt. Eller, jeg ville ikke brukt opp alle pengene mine på den, men jeg er forberedt på at jeg må ut med en del. Tror de har en Chanel-butikk i San Fran, så kanskje jeg snart blir en Chanel-veske rikere. Hvis ikke må jeg vente til jeg skal til N.Y i høst. Den skal uansett bli min en vakker dag.

Hva ønsker du deg akkurat nå?
Har du en Chanel-veske?

26 kommentarer
    1. Ikke uoverkommelig, men ganske steep for en clutch allikevel. Men samtidig, 2.55 har nesten ikke forandra seg siden 1932 da. 🙂 Vel verdt investeringa, så kjør på! 😉
      Jeg er et vandrende leksikon Hanna! 😉 I know all there is to know, except EDTA Chelation therapy. Det får du ta deg av. 😉

    2. Og før du spør hva chelation therapy er:
      Chelation
      Chelation therapy has been used for many years to treat heavy metal poisoning and the effects of heavy metals in the body. The major indications for chelation are;
      elevated Blood Lead Levels
      coronary artery disease (leading to angina and heart attack)
      disease involving the leg arteries (leading to intermittent claudication, leg pain with walking and amputation)
      arteries to the brain (leading to TIA and stroke)
      other arteries – to the kidneys, gut and other tissues
      Many people have achieved benefit from chelation therapy, especially those who have reached the stage where conventional medicine or surgery has little further to offer. However, just as these patients often achieve major benefits, the preventive benefits of chelation, and its use in the treatment of early disease, is probably equally, if not more effective.
      Chelation can also be used for a number of other conditions including – leg ulceration, diabetes, some forms of arthritis and a number of other conditions where free radical damage, which is aggravated by heavy metals, is present.
      🙂

    3. Sun tzu, jeg har sansen for deg, du er nesten like petimeter som meg, men kan du begynne setninger med stor bokstav, selv om du siterer andre kilder?
      Jeg vet at man ikke skal endre sitater o.l., men det skader sikkert ikke å skifte små bokstaver i starten av en setning til store.
      Ei heller å sette inn et lite tegn før de forskjellige forslagene.
      Du får ha meg unnskyldt, nå får jeg ikke nok av å plukke på skrivefeilene i min families innlegg rundt om på verdensveven, nå begynner jeg å plukke på andre som kommenterer også.

    4. Sjur vaage: Du er en morsom fyr Sjur vaage! 🙂
      Jeg prøver så godt jeg kan å kjøre alle mine nedtegnede tanker gjennom et så lite transparent rettskrivingsfilter som mulig. Dette fordi jeg identifiserer meg med deg og oppgittheten jeg antar du føler når du kommer over innlysende skrivefeil. Men, samtidig er jeg en travel mann som ikke har tid til å redigere innlegg presentert som plagiat grunnet min egen uvitenhet rundt det gitte tema.
      Summa beklager jeg påkjennelsen jeg har påført deg samtidig som jeg setter pris på at imperativ uttrykksform var såpass fraværende i responsen din.
      “go, hælj, shur våge” 😉

    5. En veldig travel mann, som faktisk gidder å sjekke hva en Chanel 2.55 koster….Og å kopiere om Chelation Therapy…Get A Life;)

    6. Nei du, anonym.
      Grammatikk staves med to “m”-er.
      Forøvrig har du flere tegnsettings-feil (hovesaklig manglende komma og bindestrek, og du bruker for mange punktumer / vet ikke hvordan du skal skrive og bruke en ellipse).
      Sun tzu, du er sannsynligvis én av få personer som kommenterer på denne bloggen jeg faktisk har sansen for / respekterer.
      Selv om jeg lurer på om du i det innlegget slenger inn grammatikk-feil med vilje for å irritere meg. 😉
      Så … Hvem er du egentlig? Har lurt på det lenge.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg