Music for my ear

Jeg hører vel så og si på musikk hele dagen lang. Å høre på musikk når man er på roadtrip er det beste jeg vet. Sitte i baksetet av bilen med iPoden plugget inn å titte ut av vinduet og bare la tankene vandre fritt, love it! Det blir bonuspoeng hvis det er mørkt ute. Ellers må jeg høre på musikk når jeg er ute og trener. Da føler jeg meg som dronning av veien der jeg går og vrikker på hoftene.

Sangene jeg hører mest på for tiden får dere her:

You make me wanna die – The Pretty Reckless

Your Love’s A Drug – Leighton Meester

Mine – Taylor Swift

David Guetta & Niles Mason – All She Wanna Do Is Dance

Secrets – One Republic

Drummer boy – Debi Nova

Getting Over You – David Guetta & Chris Willis ft Fergie

Hurricane – Rebound

Den siste sangen er La Manga gladsangen min. Annette spilte den en gang vi hadde vors, og jeg ble “betatt” med en gang. Selv om sangen er litt spesiell gjør den meg glad! 😀 Spilte den så mange ganger i LM at Annettesøta ble gal til slutt. Hehe, good times!

Hører du på noen av sangene?
Når liker du best å høre på musikk?

16 kommentarer

Siste innlegg