The ultimate push up bra

Jeg er veldig kresen når det kommer til undertøyet jeg har på meg, og det er sjelden jeg blir fornøyd med BHer. I det siste har jeg brukt BHer fra Change, men siden vi ikke har Change i Statene må jeg ty til noe annet. Kanskje ikke så overraskende at jeg dro på Victoria’s Secret for å finne en ny yndling, og heldig som jeg er fant jeg nettopp dette også. Fant den ultimate push up BHen. Har aldri hatt på meg en BH som har gitt puppene mine så mye justice. Den rett og slett løfter de opp! Vil absolutt anbefale denne BHen til alle push-up-in-my-heart jenter der ute.

BHen heter miraculous push up bra, og du finner den her.

Jeg kjøpte en i fargen snø leopard, og er meget fornøyd. Kjenner jeg meg selv rett er det ikke lenge til jeg kjøper en til. Var utrolig mange farger å velge mellom.

Handler du på Victoria’s Secret?

29 kommentarer

Siste innlegg