Litt rot i systemet

Har merket at jeg har blitt veldig rotete av meg etter at jeg kom hit (noen vil nok si at jeg var det fra før). Jeg har bare slengt alt skrot i skoffene på sminkebordet, og liksom tenkt at når ingen ser det er det der ikke. På grunn av at skoffene mine ser ut som en søppeldynge, måtte jeg finne på noe lurt. Jeg fant ut at jeg ville sortere de forskjellige tingene i bokser, og da dro vi på IKEA og fant akkurat det jeg lette etter.

I skuffe nummer 1 har jeg plassert undertøy, sokker, solbriller, armbånd, diadem og hårprodukter. Nå skal det bli en glede å kle på seg om morgenen, i stedet for før da jeg brukte unødvendig tid på å finne fram i rotet.


I skuffe nummer 2 finner man belter, bikinier, luer, singletter, sminke og vesker. Dette er altså en litt-alt-mulig-skuffe.

Har og et lite tips til pynt på rommet.

Det du trenger er en bilderamme, litt glitter, lim og et bilde av forbildet ditt. På en, to, tre har du et personlig bilde som kan pryde veggen din, og gjøre rommet til ditt eget.

Er det mye rot på rommet ditt?

14 kommentarer

Siste innlegg